07.05.2008, 15:52
Zitat:Original von Kong Tahvro
Zitat:Original von Wernher Graf von Perleburg
Ik kan het geen langer horen! Het is vreselijk met u! Hij speelt een nationalist, omdat velen hier dwazen zijn, die het niet erkennen dat hij speelt met u. Het is zeer grappig om uw reacties te zien.
Und wie heist das auf Deutsch oder Englisch bitte?
Wieso? Kannst du etwas Deutsch oder Englisch?

